sobota, 20 grudnia 2014

ADDICTED TO SHOES

UZALEŻNIONA OD BUTÓW


BUTY! OJ TAK KOCHAM JE! Nie wiem czy ktoś jest wstanie kochać buty bardziej niż ja. Stwierdzam że jestem od nich bardzo uzależniona. W mojej garderobie możecie znaleźć ponad 100 par pantofelek które jeszcze będziecie mogli podziwiać. I tak jeszcze mi mało ! Bo butów i ciuchów nigdy nie ma za dużo.  Kiedy ktoś mnie pyta o rozmiar buta odpowiadam 37,38,39 w zależności czy mi się podobają choć dokładnie mój rozmiar to 38. Jeżeli buciki są śliczne a nie ma mojego rozmiaru to nie ma najmniejszego problemu i tak je włożę ! Dla butów jestem skłonna do poświęceń i wielkich wyrzeczeń :)

Znacie już buciki z czerwoną podeszwą ?
Kto by ich nie znał!

MOJA LISTA UKOCHANYCH PANTOFLI OD ULUBIONEGO PROJEKTANTA CHRISTIAN LOUBOITIN KTÓRYCH MAM ZAMIAR STAĆ SIĘ WŁAŚCICIELKĄ W NIEDALEKIEJ BĄDŹ TEŻ DALEKIEJ PRZYSZŁOŚCI:


1. Mój numer 1 <3 ulubione
CENA : 2699 zł
KLIK







2. MUST HAVE ! " LEOPARD "
CENA:4850zł
KLIK




3.JESIEŃ/ZIMA CUDOWNE!
CENA: 6550 zł
KLIK





4.PINK!
 CENA: 599zł
KLIK





5. CANDY <3
CENA: 479 zł
KLIK
  




6. RÓWNIEŻ JEDNE Z MOICH UKOCHANYCH KOLOROWE:
CENA: 399zł
KLIK
 





7. SREBERKA (ŚLUBNE) NIE WYOBRAŻAM SOBIE INNYCH BUTÓW NA SWOIM ŚLUBIE:)
CENA: 499zł
KLIK




CHRISTIAN LOUBOUTIN - FRANCUSKI PROJEKTANT. WYMYŚLIŁ BUTY Z CZERWONĄ PODESZWĄ, CO STAŁO SIĘ JEGO ZNAKIEM ROZPOZNAWCZYM.
 

 SKLEP INTERNETOWY LOUBOUTIN



COŚ DLA SINGIELEK:

"Los samotnej kobiety nie jest łatwy… dlatego każda powinna mieć wyjątkowe buty, żeby radośniej kroczyć przez życie."- CYTAT Z SEX AND THE CITY :)



KTÓRE Z BUTÓW CHRISTIANA LOUBOUTIN PRZYGARNĘŁYBYŚCIE DO SWOICH SZAF ?
A MOŻE UMIEŚCICIE JE NA WASZEJ ŚWIĄTECZNEJ LIŚCIE ŻYCZEŃ? 

JEŚLI TEŻ JESTEŚ UZALEŻNIONA OD BUTÓW PODZIEL SIĘ TYM W KOMENTARZU:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LEAVE YOUR COMMENT HERE <3